torkelsgris

Alla inlägg under september 2018

Av Amanda Martins - 11 september 2018 22:35

Klockan är nu 22:37, det är en tisdagskväll och jag är sjuk. Feber, halsont och hosta. Hade jätteångest över att jag skulle missa så mycket i skolan, men efter en liten konversation med min mentor så kom vi fram till att det är ingenting att oroa sig över. Jag får bara vila och bli frisk, sen kommer jag ikapp igen. Precis som med allt annat.


Jag har gjort en nystart i mitt liv. Jag tror det kan vara nyttigt för mig att få göra det faktiskt. Har inte så jättemycket förväntningar dock, man får väl ta det som det kommer helt enkelt. Jag vill på något sätt ändå tro att allting kommer lösa sig, med allt. Jag går sista året på gymnasiet, kämpa kämpa kämpa! Jag har klippt vänskap med andra, gjort slut med min f.d pojkvän. Har varit i en ganska deppig period men jag har lärt mig att acceptera det. Det är okej att må dåligt, jag kommer inte må så föralltid. Vill alltid tro att allting sker utav anledningar, det är det som får mig att kämpa vidare med livet. Och nej, jag vet att jag inte ska klaga. Men samtidigt så måste man säga till sig själv att det är okej att må dåligt ibland, sålänge du någon gång tar dig ur det. <3

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards