torkelsgris

Alla inlägg under maj 2016

may

Av Amanda Martins - 8 maj 2016 20:12

helloooooo

åh det underbara vädret har slagit till i Sverige och typ A L L A njuter!!! Så himla skönt, känns som livet är så himla bra just nu. Idag är det söndag och har varit ledig sen onsdags. Då var jag ute och red med Alexandra och det var supermysigt!! Hoppas jag får följa med henne nån mer gång. Igår åkte jag och Rasmus ut till pappa och chilade där och farmor & farfar var också där, supermysigt det också! Sen hämtade Jenny och Isak upp mig så åkte vi till Ljungskile och grillade hemma hos Hugo. Det blev sedan vattenkrig och massa skratt. Sån himla skön dag! Vi åkte ut senare på kvällen och hämtade några andra så åkte vi dit jag red för många år sedan och kastade frisbee och spelade fotboll. Sedan bar det iväg till havet (men då var jag typ sur för jag frös som in i helvete). Men åh den här helgen har varit helt underbar. Idag har jag bara solat och tagit det lugnt.


         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards