torkelsgris

Alla inlägg under december 2016

Jul

Av Amanda Martins - 25 december 2016 19:46

Hej folkss


Min julafton var otroligt mysig och väldigt fin, var som vanligt med släkten och familjen och vi hade det supermysigt. Idag var jag hos farmor och farfar och åt jullunch. Asså jag älskar ta mej fan svenskt julbord, det är typ det bästa som finns??


Jag bloggar inte ofta här, jag veet. Jag skriver inte saker för publicitet eller någon slags av uppmärksamhet. Jag skriver för att själv kunna minnas och ta del av saker som har hänt i mitt liv som jag normalt kanske inte hade kommit ihåg (eftersom jag inte är blessed med ett bra minne...). Men iaf, min månad har varit oerhört stressigt och rent ut sagt förjävlig. Har varit sjuk, misslyckats på prov, bråkat med människor, varit stressad m.m Det känns som att jag har varit ute på hal is i princip hela tiden. Därför tycker jag att det är så jäkla skönt att äntligen får ta jullov.


Men nu ska jag spela sims!!! Vet ej vad som var tanken med detta ointressanta inlägg men nu fick jag det gjort.

PÖSS


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards