torkelsgris

Alla inlägg under januari 2016

Av Amanda Martins - 24 januari 2016 19:22

         

Av Amanda Martins - 24 januari 2016 18:59

Enda anledningen till att jag skaffade den här bloggen är för att jag själv vill kunna läsa och få skriva av mig, och allra främst kunna minnas vafan jag gör i mitt liv. Mitt minne är som baken och att få kunna läsa min egna blogg gör så att jag inte kommer glömma bort lika lätt.


Idag är jag 16 år och jag kommer ihåg att jag bloggade för cirka 2-3 år sedan. Då var jag 13 och 14. Mitt liv såg helt annorlunda ut. Inte för att jag har förändrats så mycket som person men, eller jo, det har jag faktiskt. Men saker och ting har förändrats och jag är väldigt glad över att kunna säga att mitt liv har blivit till det bättre. Jag har blivit självsäkrare och gladare nu det senaste året och det måste bero på människorna jag umgås med. Känner många som tycker att skolan är skit, falska vänner, dåligt liv och missnöjd med sin familj men jag är så jävla glad när jag säger att jag har allt jag faktiskt vill ha. Jag har så underbara vänner så det finns inte, en familj som jag kan prata med och ha roligt med, jag har tak över huvudet, mat på bordet och pengar i plånboken (well ibland iaf) :PPP


Har fått träffa många nya människor det senaste året också. Så olika människor med så starka personligheter. Alla med olika åsikter, bakgrunder och historier. Detta har gett mig så mycket nya olika uppfattningar om livet, jag har fått se saker och ting ur helt nya perspektiv, och jag är väldigt tacksam över det. Jag har fått testa på nya saker och gett mig in i massa olika relationer med människor och det har varit så fruktansvärt jävla roligt. Asså för första gången i mitt liv känns det faktiskt som att jag duger precis som jag är och jag har börjat ställa upp för mig själv igen. Precis som alla andra människor har jag varit i mina svackor och jag har både älskat och hatat men jag ångrar inte någonting jag har gjort. För det som har hänt är just det som gjort att jag är den jag är idag. Punkt slut liksom.


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards