torkelsgris

Direktlänk till inlägg 21 november 2016

2 much information

Av Amanda Martins - 21 november 2016 13:53


1: Vad har du på dig? Morgonrock ops
2: Någonsin varit kär? Ja
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Typ ja

4: Hur lång är du? 165 cm
5: Hur mycket väger du? Vågar ej svara på det, det var längesen jag vägde mig
6: Några tatueringar? Nej 
7: Några piercingar? Öronen bara
8: OTP? du det vettefan 
9: Favoritprogram? Gravity Falls hahaha :((
10: Favoritband? Coldplay
11: Någonting du saknar? Sommaren
12: Favoritlåt? Ta mig i röva pojkar

13: Hur gammal är du? 17

14: Stjärntecken? Stenbock
15: Någonting du letar efter hos en partner? Lojalitet
16: Favoritmotto? A queen always turn pain into power

17: Favoritskådespelare? Emilia Clarke och Johnny Depp because he's sexy af
18: Favoritfärg? Svart förfan

19: Hög eller låg musik? Så hög så att du typ avlider
20: Vart går du om du är ledsen? Till din mamma
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? typ en kvart

22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 30 min
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Om det räknas med min bror så ja
24: Turn on? Mörka och manliga killar XDDDD

25: Turn off? Folk som tror dom är något

26: Anledningen till att du började blogga? För mitt minne suger bajs
27: Rädslor? I fear nothing!!!
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Din mamma
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Minns ej
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? torkelsgris, jaaaa det är väl kreativt?? 
31: Senaste boken du läste? Hookerhouse del 2
32: Boken som du förtillfället läser? Sug mitt bajs tror jag den hette
33: Senaste programmet du såg? Wahlgrens värld
34: Senaste personen du pratade med? Min bror svettpung

35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Mamma, en fin relation!!
36: Favoritmat? Tacos och allt som har med räkor att göra
37: Plats du vill besöka? Asien

38: Senaste platsen du besökte? Hemma hos farmor
39: Är du kär? Det kan du ta och klura ut själv!!
40: Senaste gången du blev förolämpad? Ja men typ igår
41: Favoritsmak på godis? Inte surt i alla fall

42: Vilka instrument spelar du? Inget

43: Favoritsmycke? Röven

44: Senaste sporten du spelade? Jag gymmade om det räknas
45: Senaste låten du lyssnade på? John De Son - Run For Cover

46: Favorit raggningsreplik? Orka raggningsrepliker, ska vi knulla?

47: Har du använt den någon gång? Ja det har jag säkert, fast har nog inte fått någon fin respons
48: Senaste gången du var med någon? Kan du hålla käften
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Jesus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Martins - 11 september 2018 22:35

Klockan är nu 22:37, det är en tisdagskväll och jag är sjuk. Feber, halsont och hosta. Hade jätteångest över att jag skulle missa så mycket i skolan, men efter en liten konversation med min mentor så kom vi fram till att det är ingenting att oroa sig...

Av Amanda Martins - 10 juli 2018 01:00


Hej igen.   Tänkte skriva om ett känsligt ämne, i alla fall ur mitt perspektiv. Nämligen när vänskaper tar slut, när två kompisar bestämmer sig för att dem inte längre ska vara vänner. Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag kanske bör ta de...

Av Amanda Martins - 20 maj 2018 23:19

Jag hade nästan glömt bort den här ''bloggen'', insåg för några dagar sedan att den fortfarande finns kvar, satt och läste igenom gamla inlägg med varierande reaktioner. Shit, sist jag skrev här var 28 november 2017, det är ett halvår sedan. Jag känn...

Av Amanda Martins - 28 november 2017 22:26


Det var ungefär 2 månader sedan jag senast skrev här. Då var jag en nybliven singeltjej med många förhoppningar. Idag, den 28 november, 2 månader och 8 dagar senare så är jag här igen. Mycket har hänt i mitt liv sen sist, både bra och dåliga saker....

Av Amanda Martins - 19 september 2017 18:22

Hej.   Det var längesedan jag skrev något på den här sidan. Mycket har hänt sedan 22 februari men samtidigt så har det inte. Ligger i min säng, under täcket, lyssnar på pianolåtar och ska efter detta inlägget försöka plugga lite psykologi. Älsk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards