torkelsgris

Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

Lördag

Av Amanda Martins - 6 februari 2016 19:03

Hej,,,,,,,,


Det är helg nu. Har inte gjort så mycket mer än att Ali har varit hos mig. Men vi gjorde typ ingenting då jag mår såååå dåligt och har ont i halsen, så det blev mest slapp och aa..   


Han åkte hem för ett par timmar sedan. Jag vet inte riktigt hur vi skiljdes åt, jag antar att jag ger mixade signaler mest hela tiden. Han får alltid för sig att jag döljer något för honom pga hur jag beter mig. Alltså, vissa människor förstår bara inte. Jag funderar på rätt mycket och kan sitta i flera timmar och bara stirra ut genom fönstret och tänka på allt möjligt. Och om jag gör det när han är närvarande så tror han att jag är ledsen och döljer saker för honom. Och han är inte den enda som tror att jag håller saker hemliga.


Men jaja, waaa... den här veckan har varit ganska pain in the fucking ass asså. Haft läxförhör, prov, debatter, glosor och allt möjligt. Har bara känt att jag vill ge upp allt, men man får bara bita ihop och få sakerna gjorda. Man kan inte fly från varken prov eller skolan. Skolan i allmänhet har varit bajs. Vissa människor är bajs. Kärlek är bajs. Jag är bajs. Allt känns som bajs just nu. En viss person är sur på mig just nu, eller aa, det är nog mer än en person tbh. Jag lyckas alltid få andra sårade, det spelar liksom ingen roll. Gör man si så blir den sårad men gör man på ett annat sätt blir den andra sårad. Och som jag alltid har gjort, så har jag gjort det som känns bäst för mig. Man kan inte göra alla människor nöjda.


Förutom att människor är sura på mig så har jag även fått krossat hjärtan denna vecka. Ja, gud vad kul jippi!!!! Känner mig som en riktig douche ibland men jag måste vara sann för mig själv och inte ljuga. Så det var det bästa som kunde hända tror jag. Men har ingen lust att gå till skolan så det får la bli en liten skolk på måndag. Men jag mår ju inte sådär jättebra fysiskt heller så det känns rätt lockande... typ.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Martins - 11 september 2018 22:35

Klockan är nu 22:37, det är en tisdagskväll och jag är sjuk. Feber, halsont och hosta. Hade jätteångest över att jag skulle missa så mycket i skolan, men efter en liten konversation med min mentor så kom vi fram till att det är ingenting att oroa sig...

Av Amanda Martins - 10 juli 2018 01:00


Hej igen.   Tänkte skriva om ett känsligt ämne, i alla fall ur mitt perspektiv. Nämligen när vänskaper tar slut, när två kompisar bestämmer sig för att dem inte längre ska vara vänner. Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag kanske bör ta de...

Av Amanda Martins - 20 maj 2018 23:19

Jag hade nästan glömt bort den här ''bloggen'', insåg för några dagar sedan att den fortfarande finns kvar, satt och läste igenom gamla inlägg med varierande reaktioner. Shit, sist jag skrev här var 28 november 2017, det är ett halvår sedan. Jag känn...

Av Amanda Martins - 28 november 2017 22:26


Det var ungefär 2 månader sedan jag senast skrev här. Då var jag en nybliven singeltjej med många förhoppningar. Idag, den 28 november, 2 månader och 8 dagar senare så är jag här igen. Mycket har hänt i mitt liv sen sist, både bra och dåliga saker....

Av Amanda Martins - 19 september 2017 18:22

Hej.   Det var längesedan jag skrev något på den här sidan. Mycket har hänt sedan 22 februari men samtidigt så har det inte. Ligger i min säng, under täcket, lyssnar på pianolåtar och ska efter detta inlägget försöka plugga lite psykologi. Älsk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards